torsdag 27 augusti 2009

Till minne av Pablo Douskos Alarcón: Sätt in pengar på 84202; 9035395707


Städfirman ringde strax före 8 i morse och sa att de skulle komma kl 8.15!
Jag kastade mig in och rensade kök och badrum först.
Flyttade alla saker som skulle till familjen, tog bort de saker som ej skulle dit. Bar, släpade och baxade själv. Ytterdörren gick ej att ställa upp.
Hem och duschade. For in till stan igen. Hade ett samtal med mamman om de sista dagarna och alla frågetecken kring Pablos död.
Fortsätter ordna med allt.

Kommer hem ca 17. Lägenheten är städad. Nycklarna är lämnade. Erikshjälpen har tagit de sista möblerna. Jag har huvudvärk....

Minnesceremonin på lördag vill jag ska bli fin. Stefan har gjort ett specialaltare. Jag har ordnat fikabröd och smörgåstårta privat. Inget får kosta i onödan...

Tänk bara på vad det kostar med transporten till Bolivia och sedan att köpa en grav!!!!

Det är så makabert alltihop!

Du kan bidra till familjens återförening genom att sätta in pengar till minne av Pablo: 84202; 903 539 5707

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar